El campus de la UIB compta amb dues escultures de Jaume Mir
Aquest dimecres s'ha presentat dues escultures de Jaume Mir que es podran veure al campus de la UIB.
Una escultura de Guillem Sagrera, obra de Jaume Mir, cedida per l'Ajuntament de Palma a la Universitat, s'ha ubicat davant l'edifici Ramon Llull, i una altra, que representa Nuredduna, també obra de Jaume Mir, cedida pels seus hereus a la Universitat, està situada al claustre de l'edifici Ramon Llull.
També a Illes Balears
- MÉS es reforça per liderar l’esquerra del país i fer front al discurs d’extrema dreta imperant
- Un policia dispara contra un vehicle que s'ha saltat un control a Capdepera
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- La comunitat LGTBIQ+ reivindica la lluita de Margarida Borràs, primera dona trans dels Països Catalans
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tothom sap que en Mir va ser un escultor feixista, un venedor de maredeuetes patètiques col·locat per la cara a l'Institut Ramon Llull on feia el ridícul, per no parlar dels darrers anys de la seva, en què semblava que volia reviscolar. El seu fill se n'hauria d'avergonyir, però potser hi guanya uns euros i ja li està bé.