No saps què fer aquest cap de setmana?
El dBalears et fa tres propostes per aquest cap de setmana
-Els grups Taverners, Dr. Zhaska y la banda misterio, Xarxa i Rumba Katxai són els grups que aquest divendres animaran la festa que Ona Mediterrània ha organitzat a Sencelles. També està prevista l'actuació dels punxadiscos dels programes de ràdio Vinilíssim i Refugi Nuclear.
La festa, que compta amb la col·laboració de l'ajuntament de Sencelles, els Quintos del '97, El Món del Rock i Runaway, començarà a les 20.30 a l'Accés a l'Escola Nova.
Aquest és el primer de diversos espectacles que la ràdio Ona Mediterrània té previst organitzar per potenciar la presència de grups nostrats i de qualitat a les festes mallorquines.
-El dissabte 16 de maig, tendrà lloc el IV Correbars, organitzat pel Pla de Mallorca en Marxa, a Sineu. Enguany, començarà a la Plaça de l'església i ho farà amb una ballada popular a càrrec dels xeremiers@rreplegats.cat. Aquests, amenitzaran tot el recorregut del Correbars.
Els altres grups que participaran aniran apareixent al llarg del recorregut fins a arribar a la Plaça Fossar. Els grups són: Xeremiers@rreplegats.cat, Glosadors Mallorca, Rap Rural, Broots i en acabar, hi haurà festa a VI-ES amb els pd Jaume Matas & The Palma Arena.
-També aquest dissabte 16 de maig, se celebrarà a Palma (sala Es Gremi) el I Festival Galeano amb l'actuació especial de La Gran Orquestra Republicana, serà a partir de les 21 h.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Visto 100 veces despues de estar colgado todo el fin de semana. Este es el interes de las "propuestas" borderline que poneis. El mismo que despierta este panfleto marginal y minoritario.
Idò no hi vagis. Millor pels altres.
A cada cual mas penosa. No olvidéis reservar para no quedarse sin entrada.