El reggae d'arrel de 'Broots' es presenta anit a Lloseta
Volem empeltar les arrels de la música reggae amb les nostres arrels. Cantam per a la igualtat i la llibertat de tots els pobles i persones. Cançons amb missatge i compromís: identitat, llengua, cultura i natura. Necessitam la teva col·laboració per a enregistrar el nostre primer disc "Revolució"! @ToniXango | Vídeo: Toni Xango (Youtube)
Lloseta13/12/14 0:00
Cançó protesta i instruments tradicionals al ritme de reggae. Aquesta és la suggerent proposta del grup d'arrel Broots, que presenta el seu primer disc titulat Revolució aquest dissabte al Teatre de Lloseta.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.