nubes dispersas
  • Màx: 15.38°
  • Mín: 7.66°

El fotògraf Oliviero Toscani canvia de marca i ataca amb una nova campanya contra l'anorèxia

El conegut fotògraf italià Oliviero Toscani, cèlebre per les seves campanyes xocants per a la firma Benetton, llançà ahir dilluns una impressionant denúncia de l'anorèxia amb la publicació d'una fotografia gegant de dues pàgines d'una al·lota nua extremadament prima.La publicitat, anunciada al diari La Republicca, inclou una sola paraula, «No», i és finançada per la marca de roba italiana No-l-ita.«Des de fa anys m'ocup del problema de l'anorèxia. Qui en són els responsables? En general els mitjans de comunicació, la televisió, la moda. Em sembla molt interessant que una marca de roba comprengui el fenomen, prengui consciència del seu paper i patrocini la campanya», declarà als mitjans de premsa italians.La campanya d'Oliviero Toscani però, no s'acaba aqui, ja que tal com ha confirmat el Govern italià, la publicitat també es pot veure als carrers d'Itàlia on són exposats diferents cartells amb diverses postures de l'antimodel anorèxica.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.