nubes dispersas
  • Màx: 21°
  • Mín: 17°
19°

Emeten una campanya per intercanviar fitxers informàtics de franc

La companyia propietària de Kazaa, Sharman Networks, planeja llançar la setmana que ve una campanya de publicitat a través de mitjans impresos per defensar els serveis d'intercanvi de franc de fitxers d'«usuari a usuari» o P2P.

La companyia, blanc de diverses demandes per haver infracció de la llei de propietat intel·lectual, du mesos tractant de convèncer les companyies discogràfiques i els estudis de cinema de les seves intencions de convertir-se en un servei legítim de distribució de continguts.

La campanya de publicitat, que començarà el pròxim dia denou en mitjans impresos, està dirigida especialment als usuaris del seu popular programa informàtic Kazaa. Els anuncis demanaran als internautes que estenguin el missatge que, si en tenen l'oportunitat, els usuaris estan disposats a pagar un preu just per pel·lícules, música o jocs, segons el servei de notícies Cnet.

Els anuncis també estan dirigits a les companyies tradicionals d'entreteniment que, segons s'afirma des de Sharman Networks, estan perdent una gran oportunitat per arribar a les comunitats que ara utilitzen els serveis de Kazaa. Aquesta companyia és una de les successores de Napster, la llegendària web que a finals del passat mes d'octubre va renéixer en la seva versió de pagament.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.