La música de Martorell se sentirà el cap de setmana arreu del món
La seva obra acompanyarà els actes de beatificació a Roma de Zegrí
04/11/03 0:00
JOANA NICOLAU.Palma.
Tot és a punt a Roma per a l'estrena de les composicions del pare Antoni Martorell aquest cap de setmana. Ahir tingué lloc la presentació de l'esdeveniment, considerat pel conseller de Cultura, Francesc Fiol, un acte de rellevància cabdal i per al qual, a més del conseller, es desplaçarà a Itàlia el president Jaume Matas.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.