Mesclat, Lax'n'Busto i Antònia Font protagonitzen el Rock'n'Llengua
Completen el programa Sapo, Joan Toni Skarabat i Ke Reggae Ska
Palma12/09/02 0:00
L'any passat, la pluja es va convertir en la protagonista del Rock'n'Llengua i obligà a suspendre'n un primer intent. En aquesta ocasió, s'espera que la música recuperi el seu lloc i desplegui tot el seu potencial. Per aconseguir-ho es comptarà amb l'ajuda de Sapo, Mesclat, Lax'n'Busto, Antònia Font, Joan Antoni Skarabat i Ke Reggae Ska, que actuaran el pròxim 11 d'octubre a la plaça de Toros de Palma, on ja es féu l'any passat.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.