'La mort de Guillem', millor pel·lícula al Festival de Cinema i Televisió de Lleó
'La mort de Guillem', la pel·lícula amb participació de TV3 dirigida per Carlos Marqués-Marcet ha rebut el Premi a millor llargmetratge al Festival de Cinema i Televisió Regne de Lleó. La ficció explica la història del dol dels pares de Guillem Agulló, un jove antifeixista i independentista assassinat per un grup d'ultradreta a Montanejos, a Castelló, l'11 d'abril del 1993.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però ja ho veus com son. I ténen la poca vergonya d'entrar aqui a posar vermells, a contestar i a insultar. Com si un assassinat d'un independentista o d'un esquerrà fos un esport al que els malparits fills de mala mare i de pitjor pare que ho feren, igual que els jutges i fiscals que els jutjaren, que s'en reien de la família i feren cantar el Cara al Sol a laseva parella, tinguéssin dret a fer el que feren i fóssin els bons.
Prou d´impunitat pels feixistes Ñordos. Que paguin tot el mal que van fer i encara fan.