Podem assenyala la «hipocresia» del PP per criticar la «manca d'imparcialitat» d'Armengol i els anima a destituir Le Senne
Podem ha criticat aquest dijous capvespre la «hipocresia» del PP balear després de les seves crítiques a Armengol per «actuar de manera partidista». El Partit Popular ha manifestat diverses crítiques a la presidenta del Congrés per una piulada a la xarxa social X en la qual criticava que el Partit Popular hagués votat en contra de mantenir la gratuïtat del transport públic en les Illes Balears. Així, els populars han manifestat que «la presidència del Congrés dels Diputats ha de mantenir-se imparcial». El partit morat considera que «amb aquests mateixos arguments Le Senne hauria d'haver estat destituït fa molt de temps».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Podemos defensant Armengol? No és rar que hagin acabat com han acabat. Les properes eleccions, altra vegada vot útil al PSOE!.