El Pi reclama el retorn dels Caps de Bou de Costitx a Mallorca a l’exposició de Bernadí Roig a Madrid
El portaveu i conseller electe d’El Pi al Consell de Mallorca i batle de Costitx, Antoni Salas, assisteix a la inauguració de l’exposició de l’artista mallorquí Bernardí Roig al Museu Arqueològic Nacional de Madrid. Sota el títol ‘Caps (y) Bous. El tercer cuerno’, la mostra posa en relleu el valor històric i artístic dels Caps de Bou, unes peces de bronze descobertes a Son Corro, Costitx, el 1895. L'exposició destaca no només la rellevància arqueològica d'aquestes escultures sinó també la connexió emocional amb la cultura i la història mallorquina.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Estan més segurs i protegits al MAN que aquí. Després de 2002 es desmantellaren les sales de prehistòria del Museu de Mallorca i tot va acabar a Son Tous. Les queixes dels arqueòlegs són contínues.
Molt de compte amb el centrifuguisme de Madrid, el poder tot ho vol acaparar, siga d,un partit o el seu contrari, que en això no fan distincions.
Vaja el brillant Pere Mateu fa honor al nick i efectivament just sap fer de Pere Mateu- Pobret, si no fes riure hem faria una mica de lastima. En que te una cosa bona al manco ens fa riure
Mira per on, ja ara les anava a reclamar per posar-les al menjador d'en Miralles, quin bandarres, ostres tu!
Enhorabona i cert, tot i que qui més guanyarà serà el Regne dels Borbons, com a part d'una campanya d'imatge. El pitjor és que no hi ha manera d'aconseguir-lo sense vasallatge.