OCB: «El PP té ara l’oportunitat de rectificar: retirar el Pla de segregació lingüística i votar en contra de la derogació de la Llei de memòria democràtica»
«Ho vàrem manifestar el mateix dia de la investidura de Marga Prohens: els partits polítics democràtics no poden governar ni en coalició ni amb el suport de forces que se situen fora del marc estatutari i que només fan política per generar odi, provocar crispació i dinamitar la cohesió social». Així s'ha expressat l'Obra Cultural Balear (OCB) aquest diumenge davant la notícia que la presidenta del Govern, del PP, ha convocat d'urgència batles i juntes locals per a decidir què fer amb els seus exsocis d'extrema dreta, Vox.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És ver, teniu tota la raó: legislatures tudades i aquest ha estat el resultat🙆♀️
És ver, ara el PP té l'oportunitat i els que van de progressistes per la vida varen tenir oportunitats de sobres durant durs legislatures per evitar que ara governi el PP. Pel que es veu els votants varen trobar que els que van de progressistes per la vida varen tudar les oportunitats.
El PP el partit de les trampes!
Sembla que a alguns peperos tot just ara els ha caigut la bena dels ulls. I és que es pot ser més inútil que un voxero ?