El Pi: «Fa sis anys de la catàstrofe de Sant Llorenç i encara no han estat capaços de posar el sistema d'alertes en marxa»
El president d’El Pi-Proposta per les Illes Balears, Tolo Gili, ha reclamat la posada en marxa del sistema d’alertes per a «advertir a la població que ha passat qualque desgràcia». «Fa anys que es va anunciar aquest sistema, fins i tot el Govern va fer proves fa mig any, però dies com avui que hi ha zones de Mallorca que ha plogut més de 100 litres per metres quadrat, torrents desbordats, zones inundades i amb carreteres tallades no hi ha cap mena de missatge», denuncien.
També a Illes Balears
- Un diputat de Vox celebra al Parlament el triomf de Franco: «Feliç Dia de la Victòria»
- Destapen un nou policia espanyol infiltrat als moviments socials de Lleida
- Crònica d’un èxit: la Foraster’s Band es presenta en públic i desborda el bar Can Gaspar del Pla de na Tesa
- Un exprofessor i exregidor de Santa Margalida, condemnat per abusos sexuals a una nina
- L'hoteler Miquel Fluxà, el primer mallorquí a la llista Forbes dels més rics del món
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
WordReference.com Plomall.- Conjunt de plomes dretes que alguns ocells tenen al cap. Ex.- J'ai perdut la plume dans le jardin de ma tante. De rien.
A tú si que et veu es plumero. P-l-u-m-e-r-o. De tous façons, son tots uns inutils. But, tú es primer.
30 anys?. Dons penaràs moltíssim, Maikol, si t'has de tirar tot aquest temps retreguent coses a Més, que ja no governen fa temps i ni una paraula als qui governen ara i tampoc no han fet res. No és per res, eh?, però diria que se't veu el plomall una mica.
Sort que aquests que hi ha ara ho arreglaran tot en quatre dies
Nul·la gestió del Pacte del Fracàs en estat pur, que esper que estiguin 30 anys a l'oposició per trilers i incapaços de governar. Inútils!
Tota la raó..la veritat. Ens hem enterat pels whatsapp de les coses. Un s'aixeca, agafa el cotxe i quan ja està en camí, veu que la carretera està tallada. A lo millor podria haver quedat a casa i fer teletreball i no contribuir al caos circulatori.