Apesteguia: «La decisió del PP de salvar Le Senne perseguirà Prohens la resta de la seva vida política»
El coordinador general de MÉS per Mallorca i portaveu al Parlament, Lluís Apesteguia, ha criticat durament el Partit Popular de Marga Prohens per haver decidit mantenir a Le Senne com a president del Parlament. Segons Apesteguia, aquesta decisió demostra que el PP ha prioritzat «l'amnistia urbanística i els interessos dels seus amics» per davant de la defensa de la democràcia.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- És el 'colmo', Pere!
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sr. Apestaguía: ¿Qué "crimen" ha cometido Le Senne? ¿Qué "crimen" ha cometido Prohens? Si la comunista no hubiese exhibido fotos innecesarias, nada hubiese ocurrido. Empiece por el principio y use un poco de inteligencia, "cohones".
El PP és soci del PSOE a les institucions de la UE. I Més per Mallorca soci del PSOE, que pacta amb el PP. Fins i tot ja hi ha veus que apunten que l'esquena ha de tendir la mà al PP i tornar a l'esperit de la transició, quan als anys '90 es va reaccionar contra l'ascens del PP d'una manera violenta. Ara hi ha por que el PP no sigui frontera contra el feixisme, a l'igual que França i Portugal tenen por que Espanya caigui i l'Islam avanci més ràpid que al segle VIII.