Apesteguia: «La decisió del PP de salvar Le Senne perseguirà Prohens la resta de la seva vida política»
El coordinador general de MÉS per Mallorca i portaveu al Parlament, Lluís Apesteguia, ha criticat durament el Partit Popular de Marga Prohens per haver decidit mantenir a Le Senne com a president del Parlament. Segons Apesteguia, aquesta decisió demostra que el PP ha prioritzat «l'amnistia urbanística i els interessos dels seus amics» per davant de la defensa de la democràcia.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sr. Apestaguía: ¿Qué "crimen" ha cometido Le Senne? ¿Qué "crimen" ha cometido Prohens? Si la comunista no hubiese exhibido fotos innecesarias, nada hubiese ocurrido. Empiece por el principio y use un poco de inteligencia, "cohones".
El PP és soci del PSOE a les institucions de la UE. I Més per Mallorca soci del PSOE, que pacta amb el PP. Fins i tot ja hi ha veus que apunten que l'esquena ha de tendir la mà al PP i tornar a l'esperit de la transició, quan als anys '90 es va reaccionar contra l'ascens del PP d'una manera violenta. Ara hi ha por que el PP no sigui frontera contra el feixisme, a l'igual que França i Portugal tenen por que Espanya caigui i l'Islam avanci més ràpid que al segle VIII.