El Consell diu que va inspeccionar al maig Sa Talaia Blanca i culpa l'esquerra de «permetre que funcionàs il·legalment»
El Consell de Mallorca va aixecar el maig del 2024 acta d'inspecció a Sa Talaia Blanca -l'agroturisme vinculat a la família del batle de Santa Margalida, Joan Monjo-, segons ha explicat aquest dimarts el conseller insular de Turisme, José Marcial Rodríguez, qui ha responsabilitzat els anteriors gestors de permetre que funcionàs il·legalment des del 2019.
També a Illes Balears
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Estam en lo de sempre, ni uns i altres, ni dreta ni progres, mai no arreglen el que de veritat importa. Tot és redueix a la propaganda que fan uns i altres. Ja ho va escriure Salvador Cardús: La política és més relat que acció.
És que és així, es peperos són els que s'han posat a mirar qui eren els aprofitats. Les rates amb Airbnbs dels partits d'esquerres que ocupaven llocs a l'administració no ho varen fer. Que han fet sa monja amb en Monjo?, segurament. Però to i així és materialment superior l'actuació d'aquest Govern enfront dels allotjaments il·legals. A més, si és veritat que els hotels il·legals són el 20%, amb un 20% menys de turisme viuríem millor.