La llei d'amnistia ha beneficiat més policies que manifestants
Després de dos mesos de l'entrada en vigor de la llei d'amnistia, Alerta Solidària, l'organització antirepressiva de l'Esquerra independentista, ha decidit fer balanç. El resultat, 51 policies amnistiats, 45 manifestants i només 9 polítics o càrrecs públics.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vos heu fixat com sa judicatura tallà en sec sa pretensió des jutge Garzón (potser amb més esperit de lluir que res) d'investigar es crims des franquisme invocant sa llei d'amnistia del 1977 i ara hi ha jutges que no volen aplicar aquesta altra que beneficia independentistes (o només la volen aplicar quan beneficia policies)? Es agressors, sempre impunes, mentre que es agredits doblement agredits
Els promotors de la llei ho haurien d'haver previst. El PSOE es renta les mans i tot ho arregla passant la responsabilitat als jutges, alguns dels quals han estalviat pena als principals inculpats pels ERE andalusos. Entretant, el PSOE s'ha fet amb la gestió de la Generalitat i Sanchez ha consolidat el seu govern a Madrid. El PSOE sempre se'n surt.