MÉS reclama la transferència de l’Ingrés Mínim Vital a les Balears i dotació pressupostària per a contractar més personal
MÉS per Mallorca reclama que l’Estat espanyol transfereixi la competència i gestió de l’Ingrés Mínim Vital a les Illes Balears i dotació pressupostària suficient per a contractar més personal. La formació ecosobiranista considera inacceptable que la inoperància de l’Estat provoqui retards en la seva tramitació i concessió de més de 8 mesos i reitera «la necessitat que una prestació com aquesta sigui gestionada des d’una administració més propera, que coneix més el territori i que és capaç de crear una xarxa complementària d’ajudes».
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.