Jordi Prunés (El Pi): «Només la nostra candidatura pot fer que Europa es banyi en temes com la sobrepoblació, saturació o falta d'habitatge»
El candidat d'El PI-Proposta per les Illes Balears al Parlament Europeu, Jordi Prunés, ha defensat aquest divendres, en l'acte de tancament de campanya, en el qual hi han participat alts càrrecs de la formació i la seva militància, que «només El PI pot fer que Europa es banyi» en temes com a «sobrepoblació, saturació o falta d'habitatge».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Seria creïble, si no fos que UM/EL Pi han estat fins literalment les eleccions autonòmiques de fa un any els promotors de tot al contrari, demanant poder pels hotelers etc etc.
Unos 8.000 eurotes limpios se meten en el bolsillo cada mes cada uno de ellos. Presuntamente, otras cositas mas. No es raro que haya tanta prisa. Si les pagasen el SMI de España, nadie acudiría.