Ara Més-Ara Repúbliques proposa que es limiti l'arribada de creuers a les Balears des del Parlament Europeu
Ara Més-Ara Repúbliques ha proposat impulsar una normativa europea que permeti que les Balears puguin regular l'arribada de creuers amb la intenció de reduir la quantitat de vaixells que arriben i «disminuir l'impacte d'aquesta activitat en la qualitat de l'aire, la disponibilitat d'aigua potable i el col·lapse turístic».
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot el que demana Alice Weber està molt bé, però no basta. Necessitem controlar i gestionar els Ports i els Aeroports des de les nostres pròpies institucions, amb criteris d’Interès General i de Servei Públic i no amb finalitats d’ànim de lucre com fa l’estat espanyol.
Estam ben arreglats si hem d'esperar res d'Europa, però és ver que si hem d'esperar res dels aliats de Més, Sumar, PSOE o Podemos, també estam ben arreglats.
Otros que no fotrán res.
Estaría más correcto que informarais de las propuestas de otros partidos a parte de Mes. Llegáis a aburrir