Més per Menorca farà comparèixer la consellera d’Habitatge per a explicar perquè no ha posat en marxa el programa de lloguer segur
La consellera d’Habitatge i Territori del Govern, Marta Vidal, haurà de comparèixer davant el Ple del Parlament el pròxim 14 de maig per a explicar perquè no ha posat en marxa el programa de lloguer segur que va prometre ara fa més de mig any. Aquesta compareixença es produirà arran de la petició formulada per Més per Menorca, «conscient de la importància de posar solucions a l’emergència de l’habitatge, que és ara mateix la principal preocupació dels ciutadans de Menorca i de les Illes Balears».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.