EUIB aposta per jugar un paper protagonista en la construcció de Sumar a les Balears
Juanjo Martínez al costat d'altres membres d'EUIB durant la presentació de Sumar. | Foto: EUIB
10/02/24 19:05
Esquerra Unida Illes Balears (EUIB) aposta per jugar un paper protagonista en la construcció, desenvolupament i fiançament de Sumar com a «subjecte polític» a nivell territorial, a les Illes.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
podemos resta sumar
El millor que l'his pot passar a les diferents esquerres de les Illes (que entre totes no sumen 100.000 vots), es trobar una formula electoral unitària on la majoria dels votants de les diferents opcions, s'hi puguin sentir mínimament representats. No cal ni que sigui molt radical, ni que sigui molt autèntica, simplement unitària, democràtica i transparent.