Més per Menorca: «El Govern ha malbaratat prop de 100.000 euros en publicitat per anunciar la modificació de l’Impost de Successions»
Aquest dimarts al Parlament, Més per Menorca ha denunciat, a través d’una pregunta de la diputada Joana Gomila adreçada al conseller d’hisenda, que el Govern s’hagi gastat gairebé 100.000 euros en la campanya de publicitat per a anunciar la supressió de l’Impost de Successions i la modificació de l’impost de transmissions patrimonials, «que no ha estat més que una campanya de propaganda i autobombo».
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.