El Pi exigeix un pla de manteniment dels torrents «urgent»
El portaveu d’El Pi-Proposta per les Illes Balears al Consell Insular de Mallorca, Antoni Salas, ha presentat una moció per a reclamar al Govern que creï i posi en marxa, amb urgència, un pla per a la neteja de torrents a les Illes Balears. «Ara que venen èpoques de pluges, estam cansats que els veïnats que viuen a prop de torrents estiguin espantats perquè veuen que els llits dels torrents estan bruts i perilla que es desbordin», remarca.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No emprenyeu que ara que na Prohens està ocupada arreglant el gran problema del català a les escoles.
I ben cert que ja hauria d'estar fet. Va, demostreu que sou gent feinera, que per això cobrau dels nostres IMPOSTS. No espereu les pluges. ÀNIMS!!