El Pi exigeix un pla de manteniment dels torrents «urgent»
El portaveu d’El Pi-Proposta per les Illes Balears al Consell Insular de Mallorca, Antoni Salas, ha presentat una moció per a reclamar al Govern que creï i posi en marxa, amb urgència, un pla per a la neteja de torrents a les Illes Balears. «Ara que venen èpoques de pluges, estam cansats que els veïnats que viuen a prop de torrents estiguin espantats perquè veuen que els llits dels torrents estan bruts i perilla que es desbordin», remarca.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No emprenyeu que ara que na Prohens està ocupada arreglant el gran problema del català a les escoles.
I ben cert que ja hauria d'estar fet. Va, demostreu que sou gent feinera, que per això cobrau dels nostres IMPOSTS. No espereu les pluges. ÀNIMS!!