El PP vota en contra de mantenir el requisit de català a tota la funció pública
Els diputats del Partit Popular a la Comissió d'Afers Institucionals i Generals del Parlament han votat aquest dimecres en contra de demanar al Govern que es mantengui el requisit de català a tota la funció pública.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I na pelaia presidint la mesa, quina tropa...
El PP contra una llengua espanyola? No pot ser!
Que NO pensau governar per a TOTS els ciutadans? Amb aquestes maneres, ja vos dic jo que posau una gran barrera per NO voler entendre MAI al nostre poble. NO CLAUDICAREM!!
Son uns genocides lingüístics .Si no és un requisit i no es necesita, com m'entendran si faig servir la meva llengüa , la qual l'estatut em permet emprar per ser coooficial? Hauran de d´anular-lo, també?. Llumbreres antimallorquines i fatxes
Avanzamos en libertades. Ni requisito ni mérito.
Bien, por el buen camino.
Gentussa anti-mallorquina i anti- balear.
A Catalunya els fatxes diuen que la Generalitat només governa per els independentistes i a Balears el PP-VOX només governen per els fatxes.
Com sempre diu una cosa i en fa un altra.PPVOX els mateixos cans en diferents collars. Són fantasmals devots
Una altra de PP-VOX...