Vicenç Vidal: «Seré l'única veu que avantposi l'agenda balear a l'estatal»
El diputat de Sumar MÉS, Vicenç Vidal, ha valorat «molt positivament» la constitució de la Mesa del Congrés d'aquest dijous i ha assegurat que Sumar MÉS «serà l'única veu que avantposi l'agenda balear a l'estatal».
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Maikel si tu a una persona la jutjes per el seu fisic i per es tipus de roba que dur ja diu molt de tu. Jo no se sa feina que fera el se Vidal , el que tenc molt clar "ara sere com tu " que molts que anaven ber encorbatats se ompliren be ses butxaques i no miraren gaire per noltros.
Vicente Vidal.- El que montaba presuntas playas con patitos de goma, y otros juguetitos para niños, en pleno paseo del Borne. Ahora dice que será la voz que enseñe la agenda balear a nivel estatal. Por proyectos sublimes, se ve que no va a quedar. Grande Don Vicente.
Tots ben grassos i amagant butza entre aquestes teles que vesteixen, que semblen de Deixalles o de "todo a 100 pts". Feis règim i anau a Cortefiel plegats i us faran un bon descompte.
No tenc cap dubte de que ho farà molt bé.
Lo de ver a Vidal hablar en catellano va a ser mágico. I can´t hardly wait.
De moment no ho sembla. Suport al PSOE gratis total. No com els de Junts per Catalunya. La foto no té desperdici, pareixen turistes de visita al Parlament de Madrid.