Les Kellys avisen Prohens: Si el Govern deroga els llits elevables hi haurà mobilitzacions
La Unió Balear de Kellys ha advertit que preveuen fer mobilitzacions si el Govern de Prohens deroga la imposició de llits elevables que estableix la Llei turística.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Maria de la Salut acull la presentació de L’art de la Paraula, homenatge a Lluc Matas
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que prenguin nota les kellys per si havien votat aquest personal. Potser a força de galtades la gent entendrà que els pobres han de votar esquerres!
Volia escriure "que varen caure en el parany" però només ha quedat gravat "en el pa". No ho havia vist, quan ho he repassat.
No li faceu cas al multinik. El que intenta, és escandalitzar- nos perque li contestem. Ja sabem que és un individu sense cap empatia, però també sabem que està desesperat perque li facem cas. I si passam d'ell, per moltes barbaritats que digui, tal vegada el mos poguem treure de damunt.
Segurament, hi degué haver cambreres de pisos que varen caure en el pa, que posaren els mitjans mercenaris als ciutadans, inventant- se noticies i capgirant les veritats per convertir el que era bo en dolent, alhora que escoltant els"agents" que tenien a peu de carrer, que se dedicaven a tractar de convéncer als amics i coneguts de que el Pacte de progrés era el mateix dimoni, que tot ho feia malament i que les comunitats governades per la dreta, eren el Paradís Terrenal. A veure, si tota aquesta bona gent innocent aprèn a no creure el que li diuen, si els fets li confirmen el contrari. I també a veure, si els poden treure defora aviat, abans dels quatre anys de rigor. Perque si en un mes ja han fet tants de desastres i injustícies, no m'imagino totes les barrabassades que ens arribaran a fer, comptant amb un marge de quatre anys.
Tot el suport cap al col·lectiu, dones en la seva majoria. En conec algunes. Rebentades de fer feina, el que demanen i reivindiquen, és més que lògic. Què han de fer per aconseguir-ho, vaga en temporada alta??, de segur que així obtendrien l'atenció que se mereixen!!
Carlos Vilalta: és una caricatura de feixista irredent.
Pocas ganas de trabajar.