L'equip de govern de Llucmajor, format per PP, VOX i ASI, també s'augmenta el sou
Així com el PSOE ha denunciat l'augment dels sous a l'Ajuntament d'Alaró (PP), MÉS per Llucmajor ha denunciat en el passat ple un augment del 20 % en quatre anys dels sous de l'equip de govern (PP-VOX-ASI), dietes i aportacions als partits.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això sí que ho fan ràpid! Arreglar altres coses, fins la pròxima legislatura, no?
Per aquí no ha aparegut encara el multinick. Deu ensumar que quedaria ben envescat de mé.
El temps et darà la raó, i que jo també n'estic convençuda. Els fatxes són uns AUTÈNTICS PARÀSITS ! UNS INDESITJABLES !
Maleïts fills de sa mare que sols es junten amb la porqueria vergonyosa fatxosa de voxmitera i nasi per apujar sous, sols els seus i restringir l'idioma i cultura pròpia de les nostres illes! Però més ràbia fa pensar que això ens ho hem guanyat per votar malament o no votar. 4 anys de Lascolas amb vox pot ser el pitjor que passi al poble. Despertarem qualque dia? Vergonya llucmajorers, vergonya!!!!!!
Una dada que confirma la norma que aquell atxa pepero valencià va publicar,sense enrogir de vergonya, que ell es dedicava a la política per a enriquir-se. És veu que els d'aquí tenen la mateixa aspiració, com que pagam tots, a aprofitar-se de la situació, i qui cerqui els bé social haurà d'anar a un altre lloc. PARÀSITS !!!!
Tot el que fan les dretes està ben fet. Tot el que fan les esquerres, està mal fet