El Pi queda fora del Parlament
El Pi-Proposta per les Illes Balears, encapçalat per Josep Melià, no ha aconseguit representació al Parlament. Així, ha perdut els tres diputats que va obtenir als passats comicis de 2019.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ves segurament ja no aniran de viatge .....
Tranquils que no vos tocaran les dues quarterades i eliminaran l'impost de successions.
Fer manta propostes a darrera hora no porta enlloc. Ja ho veieu ara ?
La llàstima és que vagin a la seva bola i no sàpiguen llegir. Com interpreten el missatge? S'ha de fer feina, bona feina i la gent els votarà.
La vella frontissa, inútil, s'ha romput. Fora butaques confortables.
Au Melià ja pots demanar hora a la bufa de Campos...