El Pi proposa derogar la moratòria de concessió de noves places turístiques
El Pi ha anunciat aquest dimecres que «establirà com a prioritat la derogació de la moratòria de places turístiques per a futurs pactes postelectorals». Ho ha explicat el candidat de la formació al Govern de les Illes Balears, Josep Melià.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No es tracta de mirar pel benestar i la sostenibilitat? No ha d'haver cap increment de places, però també una disminució lenta fins a arribar a un nombre de places raonable. Això no s'aconsegueix donant felicitats perquè es puguin intercanviar.
No heu entès res. Sou un partit d'interessos, com ho era i segueix essent el PP. Ells dels grans empresaris i vosaltres dels mitjans o petits. La massificació, la manca d'habitatge us importa poc. Només vos preocupau de defensar els interessos dels "vostres" votants. És molt decebedor.