El Consell posa més doblers perquè els ajuntaments puguin contractar joves
La convocatòria de subvencions cobreix actuacions per al jovent com ara campanyes i projectes de dinamització juvenil o la contractació de professionals de joventut
El conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, ha anunciat l’aprovació d’una nova convocatòria d’ajudes a través del Servei Insular de Joventut amb la finalitat de donar suport als ajuntaments «perquè puguin desenvolupar polítiques actives de joventut, des de diferents àmbits, i promoure així el benefici sociocomunitari que suposa la implicació de les persones joves en la seva realitat immediata des d’un vessant institucional». En aquest cas, es destinaran 1.200.000 euros. De manera paral·lela, el conseller ha explicat que es destinaran altres 400.000 euros a «promocionar a l’organització juvenil i en especial l’associacionisme jove, com a principal eina d’apoderament col·lectiu, adaptant els recursos a la realitat i als objectius associatius de les entitats juvenils de l’illa de Mallorca».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.