Falange Espanyola es presenta per fer «'Lluchmayor' 'mijor'»... I les xarxes s'esbutzen de riure amb les lliçons de llengua de la seva candidata
L'activista feixista Maria Garau, que durant l'època del confinament per la Pandèmia va participar en diverses manifestacions negacionistes a Palma, vestida amb la camisa blava de l'uniforme falangista i fent la salutació nazi, ha anunciat que es presenta a les eleccions municipals de Llucmajor.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
21 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Celtiberia Show. Pur... El que passa, però, és que avui ens fan riure i demà ens faran por.
No t'ho creguis ! Potser a ca teva no tens miralls per a veure't ? 😂😂 Salut i independència !
I tu amb jo, amb sa mateixa embarcaciò. Cipayo. Lladre.
El veritable lladre xerra castellà, és antidemòcrata, anticatalà i antiindependentista. A qui vols enganyar nyordo robanicks ? No ho aconseguiras. Parteix vers a teva caverna messetària i no tornis. Barco de reixeta ! Salut i independència !
El que roba los seudónimos ets tu. Jo he firmat, que es propietat meva, antifa que vol dir antifavas com tú. (el ver), per demostrar lo que está molt clar. Men per tu que no més insultas. Per tot arreu veus fascistas. Cree el ladrón que todos son de su misma condición. Tú et un lladre que robas seudónims de sas altras personas..
El fatxa robanicks, usurpant el meu, es torna a fer propaganda cantant les suposades qualitats feixistes dels seus. Encara que s'ha esforçat a xerrar en català, és incapaç de definir-se com a independentista com jo sóc. Veim el fatxum sempre mentint, robant, usurpant personalitats, intentant manipular i falsejar la veritat. Però per més que ho intentin no ho aconseguiran, perquè la seva curtesa de mires i de capacitats no les poden ocultar. Salut i independència !
I tu ..............?
Ella es fascista, ¿y tú qué eres A.G.? Ella da la cara, otros están totalmente emboscados pues largan chorradas sin dar la cara. Toma...…….
Hi ha molt més falangistas del que creiem. No tenc cap dubte que aquesta senyora treurá un bon resultat. Diu la noticia que durant el confinament per la pandèmia va participar a diverses manifestacons negacionistas. El que no diu el diari que la d'Inca va anar de copas al BAR HAT.
Falanje.