L'extrema dreta impedeix una Declaració Institucional a favor d'un senador per Formentera
La diputada per Formentera, Vanessa Díaz, d’Esquerra Unida Illes Balears (EUIB), ha impulsat al Parlament un manifest per tal de reclamar l’escó que li correspon a Formentera al Senat espanyol.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Vilalta, asco, mallorquín, Emigrante, el robanicks i tots els fatxums d'aquest i tots els altres feixistes. QUÈ, COM SE US HA QUEDAT EL COS QUAN HEU SABUT QUE LA CLARA HA ARRIBAT I HA TORNAT A MARXAR de Enye. Se us ha perforat l'estòmac O heu sofert una peritonitis aguda ? NO US HEM SENTIT RIURE !!!!!!!!!!! Plora Llarenaa i tots els fatxes nyordus !!!!!!!!!!! INDEPENDÈNCIA I LLIBERTAT !!!!!!!
Mes es extrema esquerra
Si vox està en contra de l'estat d'autonomies i en contra dels consells insulars, cabildos insulars i diputacionsi voldria que tot quedàs centralitzat a l'administració de l'Estat, perque aaixí perdéssim drets i protagonisme, demostren que se presenten per ocupar càrrecs a les nostres institucions, només per xuclar doblers a base d'uns sous que no se guanyen ni se mereixen. I el que encara és pitjor:Rl seu objectiu és desestabilitzar totes institucions i també la democràcia. I ells que tot lo dia exigeixen que s'il.legalitzin els partits nacionalistes, regionalistes, sobiranistes, independentistes i Podemos, Esquerra Unida i altres, demostren que ells i només ells son els que fan nosa. Perque fins i tot els que se volen independitzar d'Espanya perque estan enfadats i decebuts, no posen en dubte la organització de l'Estat ni li volen pegar cap cop per desmontanr- lo. Així que si se és just i coherent, seveu que ténen molts de números de la il.legalització que se rifa i que a ells els agrada tant pels altres.
Solo sacamos a pasear a la CONSTITUCION de España, cuando nos conviene. De asco.
Hay que leer TODO el precepto, no hasta la mitad. Eso es tener capacidad lectora. Hay que ser.....
Com diu la notícia, Formentera és Consell Insular des del 2007 i la Constitució espanyola diu que cada Consell tendrà un senador. Carlos Vilalta, apren a llegir tu
Que se nos digan los motivos por los cuales el o la representante de VOX ha votado en contra y sabremos si es verdad lo que larga el "Baleares". Por cierto, la extrema izquierda, catalanista, radical y supremacista, o sea el dicho digital, refiriéndose a la Constitución española. La nación a la que hay que cuartear. ¡Qué cosas!
Madre mía, el/la articulista no sabe ni leer: un senador por Ibiza-Formentera, o sea, uno, no dos.