Ridícul dels espanyolistes al Parlament Europeu: organitzen una sessió contra el català i la majoria de diputats abandona la sala
L’espanyolisme va tornar a fer el ridícul a Europa aquest passat dimarts. Eurodiputats del PP i Vox varen muntar un acte contra l'ensenyament en català i quan es disposaven a començar el particular aquelarre, la majoria d'eurodiputats presents varen abandonar la sala.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Saben fer altra cosa, els espanyols? Sabem que els dirigents, fins i tot la reialesa, delinqueix. Els és igual passar per uns sabatots!ª Però també, per moltes potadetes que facin acabaran dins la fossa.
Ės normal, a Europa ja en comencen a estar tips d'Espanyistán i els seus fatxes !
@Balearium, miri el vídeo poc a poc, hi ha dues files de gent que parteix, i si sap comptar, cosa dubtosa, miri quants parteixen i els que queden, si no sap comptar millor calli i no opini, o encara millor torni a l'escola.
Me temo que los que abandonaron la sala son los 4 diputados catalanistas.
Son capaços de dir que el video està manipul.lat, aquests "ñordos"supremacistes.
Els fatxes nyordus sempre en contra els mètodes democràtics, i quedant en ridícula evidència !
en el discurso de Puigdemont habia menos gente
Mostrant les potes devant tota Europa.