Joan Planes (ASM): «Hem de deixar de ser gestoria administrativa de la despesa per a aconseguir comandar a casa nostra»
Aquest primer de març l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears ha complit 40 anys i les institucions ho han celebrat amb fortes dosis de cofoisme.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.