Concentració a Palma contra l'exclusió dels cans de caça de la Llei de Benestar Animal
El partits polítics Pacma i Progreso en Verde han celebrat aquest diumenge migdia una concentració a Palma contra la Llei de Benestar Animal, que consideren parcial. Les entitats animalistes, que concorreran en coalició a les eleccions autonòmiques del maig, critiquen el text presentat pel govern central perquè exclou de l'àmbit de protecció els cans de caça.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No puc entendre aquesta excepcionalitat dels cans de caça.L'única explicación és per donar un xec en blanc als caçadors perquè puguin fer als seus cans totes les putades qui vulguin.