Jarabo proposa que el Mallorca pagui dos milions d'euros per utilitzar el nom de l'Illa
El portaveu de l'Ajuntament de Palma, Alberto Jarabo, ha proposat aquest dijous que sigui el Reial Mallorca qui pagui per utilitzar el nom de l'Illa «perquè és qui es beneficia».
També a Illes Balears
- S’ha mort Guillem Solivellas, defensor de la llengua catalana, de la cultura i del territori de Mallorca
- La pressió popular aconsegueix que ‘Wolfgang’ es pugui veure en català a Mallorca
- L’exconseller català Miquel Buch, discriminat per raó de llengua: «M’han anul·lat la reserva pel sol fet de no voler parlar castellà»
- Pilar Bonet admet el desfalc i l'atribueix a una addicció
- La justícia dona la raó al GOB i ordena el tancament del Botel Alcudiamar
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Maikel. Què te penses que els del PP, C's i VOX son unes eminències, si basta veure les seves cares, per saber que no ténen res de bo a díns del seu cap? I a veure si vos treis la maleïda mania de dir "il.luminat" com a sinnònim de beneit o de boig, mal vici que heu agafat d'escoltar als quatre mercenaris de la informació mentiders i incults, que pul.lulen pels mitjans de comunicació intoxicant la opinió de la gent.
I el dbalears també hauria de pagar segons ell?
Yllanes va anar, fa pocs dies, a recepció de Feliip VI a Marivent i el més d'agost de 2015,en Miquel Ensenyat, wue també va anar a fer els honors al Borbó, va dir que el rei d'Espanya contribueix a fer més coneguda Mallorca. Per què no diuen, ara Yllanes en concreet, que Felip VI ha de pagar-se les vacances mallorquines?
Un altre il.luminat "🙄 de haba", com el desenfeinat misser obès que vol denunciar Govern, CIM i batlia a la UE. Quins cap buits que són!!!