El Bloc per Felanitx demana que es reguli la circulació de buggies i 4x4 en camins rurals públics i zones ANEI
Amb l’arribada de l’estiu distintes empreses organitzen excursions en vehicles 4x4 pels camins rurals de Felanitx, els voltants del Puig de Sant Salvador i fins i tot a S’Algar a Portocolom. En els darrers dies s’han comptat fins a 12 excursions diàries. Les expedicions són fàcilment identificables perquè es componen d’un primer vehicle guia, normalment un turisme 4x4, seguit de mitja dotzena de vehicles tipus buggy o ATV.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A hores d'ara, no treu cap en lloc aquest tipus d'activitats. Qui vulgui gaudir del medi, que ho faci sense causar ni impacte ni perjudici. Regular-ho passa d'hora!
S'ha de prohibir taxatixament tota activitat turística amb vehicles a motor al sòl rústic. Tan senzill com això. Tenen llicència d'activitat? Posaria messions que no.