La visita del jutge Marchena a Barcelona provoca tensió i crits de 'Marchena feixista' i 'Marchena, a la trena'
Amb crits de 'Fora Marchena', 'Marchena feixista' o 'En Marchena, a la trena', unes 500 persones s'han concentrat aquest dilluns horabaixa davant del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) per protestar per la presència del jutge espanyol Manuel Marchena.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ningún miedo al acoso del fascismo nacionalista catalán
Se devia pensar, que els catalans quan el véssin s'ac¤llonarien i fugirien, aquest xulo piscines. I que esperi, perque a Europa no li fan gràcia les fatxories.
Marchena ha hagut d´entrar per la porta del darrera, com la jutgessa de l´1-O. Potser es pensava que li posarien una catifa? Al final marxà a cuita-corrents, per sentir-se cohibit per la gent que l´aclamava... Marchena té el que es mereix, i encara poc!
Una gran protesta que es mereix al màxim. Marxa Marchena! Mai seras benvingut!
Una persona que es fica a la boca del llop o no té consciència del que fa, que demostra que no pot donar lliçons a ningú i que no serveix per a res, o és que és beneit que ni sap el que fa o bé és tan orgullós que no veu que va néixer amb el cul a l´aire, com tothom. Tampoc en aquest cas pot dirigir res. Que se´n torni dins la gerra com en Joanet de les rondaies.