Les negociacions per governar Barcelona després de les eleccions de 2019 també varen ser espiades i Manuel Valls se'n va aprofitar
Segons ha publicat La Vanguardia, aquest diumenge, els serveis d'intel·ligència espanyols varen monitoritzar el telèfon d'una persona que estava participant en les negociacions per a la configuració d'un govern entre ERC i Barcelona En Comú, la formació d'Ada Colau.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I mentres espiaven i espiaven i espiaven als polítics catalans i al govern d'esquerres, el Parlamento se negava a que s'investigàssin els fets dels atemptats del 17-8-17 a Barcelona i a Cambrils, dels quals, el cervell era un confident del CNI. És tot tan brut, tan brut, tan brut, que faria vomitar als porcs, si ho entenguéssin.
Espanya: la clavaguera infinita. La democracia plena. Plena de putrefacció
Que el feixisme ñol sigui partidari i suqui del CNI és més que normal, per això se´ls diu FEIXISTES, fills del feixisme. El que no hauria de ser normal és que els demòcrates toleressin aquests fets. O és que els demòcrates ñols se´ls ha de titllar tan sols de suposats demòcrates ?
Que el feixisme ñol sigui partidari i suqui del CNI és més que normal, per això se´ls diu FEIXISTES, fills del feixisme. El que no hauria de ser normal és que els demòcrates toleressin aquests fets. O és que els demòcrates ñols se´ls ha de titllar tan sols de suposats demòcrates ?
El dia menys pensat Putin invadirà Espanya i trobara a tothom per sorpresa. I és que els espies de l'estat espanyol, enlloc de fer el que fan tots els serveis secrets del món.mundial, d'espiar als països potencials penemics per protegir als ciutadans d'atemptats terroristes, invasions i atacs, se defiquen a espiar als polítics que no son de la dreta ni de la extrema i ultra dreta, com si bo fóssin suficientment bons per ells i se meresquèssin veure les seves intimitats exposadeS. I tenen tanta mania als nacionalistes i a les esquerres, que fins i tot se permeten espiar al president del govern d3 l'estat, als seus ministres i a presidents i consellers autonòmics, mentres tapaven vergonyes a sltres governs. Qui no s'en recorda del 11-M, quan estaven callats com a morts i no investigaven, perque el PP estava encaparrotat en fer creure que era un atemptat d'ETA, quan en realitat era una venjança jihadista perque Aznar havia volgut participar a la guerra d'Irak? En aquells temps, aquests serveis se deien CSIC, però eren els mateixos, malgrat a arrel d'això i d'altres escàndols, per arreglar-ho se limitaren a canviar el nom. I a aquesta "arma" tan periillosa com ineficaç, que a sobre se bota lleis i protocols, la pagam tots els contribuents sense almenys tenir dret a saber qui els mana fer tots aquests desastres.
Valls no, qui se'n va aprofitar va ser Ada Colau (Podemos) i el PSOE, els dos partits del govern espanyol de qui depèn el CNI.