Lluís Apesteguia: «Els treballadors i treballadores de Mallorca necessiten un marc laboral propi que els doni seguretat»
MÉS per Mallorca torna a celebrar el seu tradicional Dinar Popular del primer de Maig a l’ermita de Sant Miquel a Campanet després de l’aturada de dos anys provocada per la pandèmia
El coordinador de MÉS per Mallorca, Lluís Apesteguia, en el discurs que ha adreçat a tots els assistents al tradicional dinar popular del Primer de Maig ha posat en valor la història i la vigència de la diada del Primer de Maig. «La Diada d’avui simbolitza l’homenatge a totes les lluites i conquestes que han aconseguit els treballadors i les treballadores en el passat, a la vegada que serveix per esperonar-nos en les lluites i conquestes futures». En aquest sentit, Apesteguia no ha volgut deixar de referir-se a la importància de continuar reivindicant un marc laboral propi que «protegeixi els treballadors i les treballadores, que proporcioni seguretat i ajudi a encetar projectes de vida feliços. El context internacional i la pujada dels preus estan tensant moltes economies de famílies treballadores i des de MÉS per Mallorca defensam la necessitat d’aprofundir en mesures que garanteixin el present i el futur de la nostra gent.»
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Marc laboral propi? I això com ho faran? La resta del que diu Apesteguia és exactament el mateix que el que diu el PSOE.