MÉS per Mallorca: «Feijóo representa el PP de la corrupció, de les privatitzacions i de les retallades»
El portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha criticat «l'eufòria catàrtica» del PP després de l'elecció d'Alberto Núñez Feijóo com a president de la formació conservadors. Segons Ensenyat, la seva elecció no suposa cap renovació, sinó més bé tot el contrari: «Feijóo representa el PP de la corrupció, de les privatitzacions i les retallades. Basta veure que ha rehabilitat l'expresident extremeny, qui va carregar al Senat una trentena de viatges a Canàries per anar a veure a la seva parella», ha assegurat.
També a Illes Balears
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Jorge Campos diu que el Bisbe de Mallorca és «separatista»
- El Borbó designa Rafel Nadal com a 'marquès del Llevant de Mallorca'
- ‘A Mallorca en Català!’
- Mallorca Nova exigeix responsabilitats davant la corrupció del PSOE i que MÉS activi «una agenda balear real»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Otro que dura más que aquellas pilas que nunca se agotaban. Ya va siendo hora que piense en otros y pida la jubilación aunque sea anticipada. No lo añoraremos.
Fa anys que no té res a oferir. Va ser president del Consell de Mallorca i encara s'espera que tengués alguna voluntat política. Mira tant el PP que ha acabat igual que ells. Va menysprear la llengua catalana, va canviar la diada de Mallorca a mitges, va defensar les autopistes del PSOE. Tot ho ves pogut fer el PP.
Viure a la contra, anar contra l'oposició, permet viure bé, però és un mal negoci perquè la gent que ho passa magre ho veu com escuses de mal pagador. La gent que pateix, la gent desenganyada, no és conforma amb el discurs que vol fer creure que els altres són pitjors, la gent el que vol és que els que governen demostrin que són millors. A més a més la gent ja veu que el PSOE no és l'alternativa al PP, només és un complenent del qual Més n'és col.laborador.
Feijóo representa el PP. Si, i no cal mes explicació. Vomitiu tot, com la resta de partits. No puc entendre que tanta oposició no pugui aturar aquest caos sociocultural tan extens i generalitzat.