Armengol celebra com un «una fita sense precedent» l'excepció ibèrica que permetrà a l'Estat espanyol rebaixar els preus de la llum
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha celebrat que els líders europeus hagin acordat una «excepció ibèrica» que permetrà a l'Estat espanyol i Portugal adoptar mesures per a rebaixar els preus de l'energia.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mentre no es toquin els barroers beneficis (12.000.000 milions d'euros) de les empreses no hi ha res que fer.
No barregis. Una cosa no va amb l'altra. Per descomptat que la carta de "Pedro" al rei moro és un disbarat. El Marroc, i ho ha dit, ara anirà a buscar Ceuta i Melilla. Els negocis del Pere.
Respecte d'aquest acord de poder establir topalls en el preu de l'electricitat a l'estat espanyol, atorgat per la UE, no puc llevar-me del cap que està relacionat amb la carta del govern espanyol que ha deixat el poble saharaui als peus del Marroc. Deuen ser imaginacions meves...
Pagar el precio de la electricidad al coste de la más cara (independientemente de la cantidad usada en relación al total), pudo tener su parte de lógica en su momento, pero en la actualidad de ninguna manera. Se debería establecer según cantidad y costes del tipo empleado en su conjunto. Ahora nos encontramos con una medida totalmente demencial. Y parece que no se puede cambiar. Y si es así, hay que meter mano a los llamados "beneficios caídos del cielo". La de Inca, o no sabe lo que dice o nos quiere vender la moto totalmente averiada. Nada creo hasta que lo vea.
Ja, després que els oligopolis franquistes hajan fet i desfet, manipulant fastigosament el resultat aparent de la competència i posant una llei de preus aberrant, que no estipula un promig normal si no que tot ho paguen a l´alça del més car (una altra aberració econòmica i ètica), el gobierno abaixarà un pocs cèntims el preu final de la llum ?, quan el que haurien de fer seria revisar d´arrel el mateix sistema totalment injust de la fixació del preu !, no s´hi veurà pràcticament cap diferència ! Està molt clar que els capitalistes de l´Aznar i González no deuen poder pagar el lloguer mensual de les seves humils barraquetes !!!