Ensenyat denuncia «el discurs colpista de la dreta» i alerta d’una campanya per a desprestigiar les institucions
El portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha mostrat preocupació davant «el discurs colpista dels partits de dreta i extrema dreta». Durant la compareixença habitual dels dilluns, el portaveu ecosobiranista ha censurat «el fanatisme ideològic i l'oportunisme polític» i ha denunciat la campanya per a «deslegitimar i desprestigiar» les institucions. «Portam tres dies amb un discurs populista i amb un llenguatge bèl·lic que ens recorda al missatge de la dreta en els dies previs al cop d’estat de 1936», ha assegurat Ensenyat.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hem de ser seriosos. Qui de veres desprestigia les institucions són aquells que es presenten a unes eleccions cridant qui estima Mallorca no la destrueix i després, quan comanden, col.laboren a construir l'autopista de Campos, per exemple.
Els primers responsables de deslrestigiar les institucions s{n els polítics que les gestionen, la resta o és més que propaganda.
Son un desastre. Basta veure el que li va dir una diputada de la ultra dreta a la consellera de Sanitat. Però no vos ho perdeu: Perque aquests mateixos son els que duen en el seu programa electoral, imposar ordre i acabar amb el vandalisme i la violència. Quan assolesquin canviar tot el Poder Judicial amb mandats caducats i posat per les dretes, s'ha de tractar que se il.legalitzin a tots els partits d'ultra dreta.