La patronal de farmacèutics critica la fixació de preus dels tests d'antígens
La Federació Empresarial de Farmacèutics espanyols (FEFE) expressa el seu «profund malestar» per la mesura de l'Estat de fixar en 2,94 euros el preu dels tests d'antígens, ja que els obliga a vendre «amb pèrdues».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És una vergonya que ho facin tard, quan els farmacèutics per proveir la població n´han comprat un estoc a preus molt superiors als ara fixats. Qui els compensa? En Sánchez ho hauria de fer ja que va deixar fer el bunyol i no va ser diligent, com en altres països.