algo de nubes
  • Màx: 18°
  • Mín:

Cladera considera que els valors de la Constitució espanyola «són els que ens han permès afrontar la pandèmia»

La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha considerat aquest dilluns que els valors de la Constitució espanyola de 1978 «són els mateixos que ens han permès afrontar la pandèmia».

Cladera ha participat aquest dilluns en l'acte institucional per commemorar el 43 aniversari de la Constitució espanyola, que s'ha celebrat en el Palau de l'Almudaina i que ha estat presidit per la presidenta del Govern, Francina Armengol, i la delegada del Govern espanyol a les Balears, Aina Calvo.

«Commemoram aquest 43 aniversari de la Constitució tenint molt present els valors que la fonamenten i que són els mateixos que ens han permès afrontar la pandèmia. Valors molt vigents, com són la defensa de l'estat del benestar, dels serveis públics i els drets i llibertats per a tots», ha expressat Cladera.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Mallorquín, fa dervers d'un any

Se llenan la boca con la Constitución mientras pactan con el fascismo nacionalista en Cataluña y País Vasco.



Y todavía habrá algún demócrata que les vote…

Valoració:0menosmas
Per Tiberi, fa dervers d'un any

Espanyoles, neoliberals i monàrquiques! Repulsives!

Valoració:7menosmas
Per Quinsdois, fa dervers d'un any

Val més no dir res, després de llegir un doi com aquest.

Valoració:7menosmas
Per escorpí, fa dervers d'un any

Cladera, Cladereta, t'asseus a una bona cadireta!

Valoració:6menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente