MÉS envia una proposta als grups parlamentaris per a crear un «un cordó sanitari» contra Vox
MÉS per Mallorca ha anunciat aquest dimarts que enviarà una proposta als grups polítics del Parlament perquè es faci «un cordó sanitari» a Vox, tant a la Cambra autonòmica com en la resta de les institucions de les Illes.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si dedicàssiu el temps a arregar els problemes reals que té la gent, segur que no importarien els cordons sanitaris. Heu vist com està la barriada obrera de Son Gotleu? Només és un exemple. Si no se solucionen els problemes de la gent, denunciar l'oposició fins i tot pot provocar la reacció contrària de la gent que pateix les conseqüències del sistema, de la quals els governs en són part.
Ja veis que li ha contestat n'Armengol: Que vol dialogar amb els naxifatxes. Però els socialistes, quan els envien vales o fan pràctiques de punteria amb les seves fotos, se queixen. El refraner popular es refereix a la realitat.
I amb dos ovaris. República feminista, ecologista i solidària.
Més que un cordó sanitari, llevau-vos els complexes, empoderau-vos i presentau la Republica dels Països Catalans amb dos collons! El cordó sanitari els empodera. I el poder l’heu de tenir vosaltres, que per cert, està ubicat al xacra de baix, i és molt potent... Ànims!
Ni haurà que siularan.... Faran es colló!!