Josep Castells: «Nosaltres també estam convençuts de la confluència d'interessos entre les comunitats dels Països Catalans»
Josep Castells, diputat de Més per Menorca va fer referència, durant la seva intervenció al Parlament, dimarts passat, a les declaracions de la presidenta del Govern, Francina Armengol en el sentit de la necessitat que les Illes Balears, Catalunya i el País Valencià col·laborin més estretament en la defensa dels interessos que tenen en comú.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Cultivar la enemistat, les difamacions i l'enfrontament entre diferents estaments i partits polítics dels països oprimits, facilita molt les feines a l'opressor. Comentaris com el de XiscoMel i Aturmeda que no aporten res, son un valuós instrument de desànim al servei de la unitat i la uniformitat de estat espanyol .
Perquè no sen van tots els de MÉS per Mallorca a Madrid, que es on volen viure, i que els menorquins gestionin el partit.
Sort que ens queda MES per Menorca!!