Vidal censura el «rebuig flagrant» per part del PSOE i Podemos a les esmenes dels PGE
El senador Vicenç Vidal ha censurat aquest dijous el «rebuig flagrant» per part del PSOE i Unidas Podemos a les esmenes sobre les Illes Balears als Pressupostos Generals de l'Estat presentades per MÉS per Mallorca a través dels seus socis al Congrés, Esquerra i Compromís.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per error dic "mos representen" però volia dir que NO MOS REPRESENTEN, obviement. Perdonem Pepeta !!
Si us plau, ja està bé de votar aquests psib i podem que no fan res per ses nostres illes. La majoria tan sols saben parlar català.
Ja sabeu, idò, a quí votar si volem que mos defensin les Illes com caldría. PSOE/UP/PP mos representen. Endevant i grácies senador Vidal.