Joan Llodrà substituirà Catalina Mas al Consell de Mallorca
L'ex-regidor de l'Ajuntament de Manacor per Esquerra Joan Llodrà, substituirà Catalina Mas (MÉS) en el Consell de Mallorca. Mas va presentar la seva renúncia en obrir-se la via al seu processament per presumpta prevaricació, malversació de cabdals públics i tràfic d'influències en la prescripció de la multa urbanística imposada a l'empresa Ferreteria Bonany.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Alguns components de PSM han romput el projecte MES. Sols confio amb la gent d' ER i Iniciativa.
Enhorabona Joan! Amb tu podem estar tranquils! Ja que tendrem una veu justa, humil i amiga per els mallorquins! Molta sort i força!!!