MÉS per Mallorca i Compromís aprofundeixen la «tradicional fraternitat entre el mallorquinisme i el valencianisme progressistes»
MÉS per Mallorca i Compromís han mantengut una trobada, en el marc del cicle de trobades que els ecosobiranistes illencs tenen amb organitzacions germanes d’arreu de l’Estat de l’àmbit de l’esquerra sobiranista i l’ecologisme polític. Així, després de reunir-se amb Equo i ERC ha estat el torn de la coalició unitària del valencianisme progressista i verd. Per MÉS per Mallorca assistiren a la trobada el senador Vicenç Vidal i Neus Truyol i Antoni Trobat, de l'àrea de relacions polítiques; i per Compromís el diputat al Congrés Joan Baldoví, el senador Carles Mulet, i una representació de tots els partits que fan part de la coalició.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
«Mallorca, sense perdre cap característica de la seva fesomia pròpia, no és altra cosa que una illa catalana, digui el que digui tot el filisteisme vuitcentista. Com a tal forma part de la Catalunya integral, participant amb ella de la unitat de raça, de la unitat de llengua i de la unitat de cultura, la qual ha enriquit molt sovint amb aportacions de gran vàlua. Cal desfer l’equívoc que Mallorca és una regió d’Espanya distinta de Catalunya, i desvirtuar el regionalisme o el mallorquinisme com a conceptes mancats totalment de sentit». La Nostra Terra (1930) http://blocs.mesvilaweb.cat/balutxo/?p=258699