El Govern reitera la seva postura contrària a un augment de la capacitat operativa de l'Aeroport
La portaveu del Govern i consellera de Presidència, Cultura i Igualtat, Pilar Costa, ha reiterat aquest divendres, després del Consell de Govern, la postura contrària del Govern sobre el possible augment de la capacitat operativa de l'aeroport de Palma amb les obres d'ampliació.
Encara així, la consellera ha reconegut que el Govern «no té capacitat» d'intervenció sobre les decisions d'Aena. «La competència la té Aena i el Govern demana que hi hagi cogestió, però de moment no la tenim jurídicament», ha explicat.
Costa ha asseverat que, davant projectes d'aquestes característiques, «és necessari escoltar» al Govern. Per això, ha destacat la reunió mantenguda aquest dijous entre representants de l'Executiu, amb el conseller de Mobilitat i Territori, Marc Pons, al capdavant, i d'Aena, en la qual aquests últims varen assegurar que «en cap cas» hi haurà augment d'operacions.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.